Rýchly prístup

Často kladené otázky

53 výsledkov
  • Čo môžem urobiť, ak je moje zariadenie TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma® DIN Rail offline? (21) 21.06.2023

    Bez pripojenia k internetu nebudete môcť robiť nič. Pripojenie k internetu je nevyhnutné.

  • Kde môžem zistiť, či bola nainštalovaná nová aktualizácia do môjho zariadenia TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail? (7) 21.06.2023

    Otvorte svoju aplikáciu a v ponuke nastavení kliknite na položku "Novinky" a získajte jednoduchý prístup k informáciám o aktualizáciách.

    Čo je nové v aplikácii TaHoma, zistíte tu.

  • Ako môžem ručne spustiť aktualizáciu svojho zariadenia TaHoma® switch alebo TaHoma DIN-Rail? (7) 21.06.2023

    Aktualizácia sa navrhne automaticky pri prvom pripojení, ale aj vždy, keď je k dispozícii nová verzia.

    Najlepším postupom je vypnutie/zapnutie napájania. Potom sa aktualizácia spustí automaticky.

    Môžete tiež otvoriť aplikáciu TaHoma, kliknúť na položku "menu" a potom vybrať položku môj box. Prejdite na aktualizáciu svojho boxu a nechajte sa viesť krok za krokom. Ak je k dispozícii novšia verzia softvéru, vyberte možnosť nainštalovať aktualizáciu teraz alebo nainštalovať dnes večer.

    Ak chcete mať vždy k dispozícii najnovšie aktualizácie, môžete si v tejto časti vybrať aj automatickú aktualizáciu svojho boxu.

  • Prečo existuje niekoľko verzií zariadení TaHoma® pre domácu automatizáciu? (14) 21.06.2023

    Naše riešenie TaHoma® pre chytré domácnosti je k dispozícii v troch verziách: TaHoma® V1, TaHoma® V2 a najnovšia verzia TaHoma® switch.

    TaHoma® V1 spoznáte podľa štvorcového tvaru škatuľky. TaHoma® V2 je zakrivená. TaHoma® switch má dve tlačidlá.

    Všetci používatelia TaHoma® V1 boli o novej verzii TaHoma® informovaní prostredníctvom nášho newslettera.

    Svoje produkty chytrej domácnosti môžete pohodlne ovládať aj prostredníctvom chytrého telefónu a upgradovať na TaHoma® switch.

    K dispozícii sú aj 2 verzie systému TaHoma Din Rail. Verziu V1 spoznáte podľa toho, že obsahuje externé moduly pre RTS alebo Zigbee pripojené cez USB. Verzia V2 obsahuje 3 protokoly (io, RTS, Zigbee) v jednom zariadení.

    Výhody

    • Kompatibilita s novými produktmi Somfy
    • Kompatibilita s produktmi iných výrobcov
    • Dotykové ovládanie s prispôsobenou funkciou zálohovania

    Pre TaHoma® V1 nie sú k dispozícii žiadne aktualizácie softvéru. Bezpečnostné aktualizácie sú stále k dispozícii.

  • Ako môžem integrovať detektory dymu do TaHoma® / TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail? (6) 21.06.2023

    Existujú dva spôsoby integrácie detektorov dymu do systému TaHoma®.

    Prvým riešením je integrácia detektorov dymu Somfy io priamo do aplikácie TaHoma / TaHoma classic.

    Tento produkt musíte pridať do nastavenia systému:

    • io
    • pridať senzory
    • detektor dymu io

    To vám umožní integrovať detektory dymu do podmienok "ak - potom".

    Ak detektor dymu zaznie, môžete nastaviť možnosť odoslania správy do chytrého telefónu. Môžete tak reagovať okamžite. Detektor dymu io nájdete tu.

    Detektor dymu pre rozšírenie zabezpečenia radu Somfy Protect nájdete tu.

    Detektory dymu od iných výrobcov nie je možné integrovať priamo do zariadení TaHoma®.

  • Môžem do systémov TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma® DIN Rail integrovať motory od iných výrobcov? (7) 21.06.2023

    Žiaľ, nie je možné integrovať bezdrôtové motory iných výrobcov do systému TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma® DIN Rail, pokiaľ výrobca neponúka kompatibilné rozhranie.

    Ak výrobca ponúka kompatibilné rozhranie, je to možné len pre systém TaHoma® alebo TaHoma® switch.

    Či je to vôbec možné, opýtajte sa svojho developera alebo výrobcu.

    Všetky kompatibilné rozhrania a partnerov systému TaHoma® nájdete tu.

  • Ako môžem zmeniť svoje užívateľské meno a e-mailovú adresu v aplikácii TaHoma®? (6) 21.06.2023

    Ak je vaše zariadenie TaHoma® , TaHoma® switch alebo TaHoma DIN-Rail V2 už zaregistrované, nebudete ho môcť zaregistrovať znova. Číslo PIN pre zariadenie domácej automatizácie je spojené s užívateľským účtom.

    V rámci svojho účtu môžete zmeniť svoju e-mailovú adresu, a tým aj užívateľské meno.

    1. Prihlásenie cez https://www.somfy.sk/prihlaseni 
    2. Vyberte záložku "Moje osobné údaje".
    3. Tam zmeňte svoju e-mailovú adresu na požadované užívateľské meno.
  • Ako odstrániť jednotlivé žiarovky Philips Hue zo zariadenia TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail V2? (5) 21.06.2023

    Po prepojení zariadení Philips Hue Bridge a TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail V2 komunikuje box domácej automatizácie so zariadením Philips Hue Bridge.

    Môžete to vidieť po prepojení Philips Hue Bridge so zariadením TaHoma - všetky vaše svietidlá sa automaticky integrujú do TaHoma®, TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail V2.

    To isté platí aj pre odstránenie. Ak chcete jednotlivé žiarovky a svietidlá odstrániť z aplikácie TaHoma, musíte ich odstrániť aj zo zariadenia Philips Hue Bridge.

  • Ako môžem integrovať výrobky ovládané dvojsmerným vysielačom do zariadenia TaHoma® switch alebo TaHoma DIN Rail V2? (9) 21.06.2023

    Ak to chcete urobiť, otvorte aplikáciu TaHoma®, kliknite na "menu" a potom vyberte položku Nápoveda a pomoc. Potom prejdite do rozšírenej asistencie a vyberte možnosť Správa kľúča iO. Nechajte sa krok za krokom viesť pri prenose, prijímaní alebo generovaní nového kľúča iO. Buďte opatrní, odporúča sa, aby ste boli pokročilým užívateľom, aby ste mohli pokračovať v akýchkoľvek zmenách týchto nastavení.

  • Ako zistím, ktorú verziu zariadenia TaHoma® na automatizáciu domácnosti mám? (5) 21.06.2023

    Ak to chcete urobiť, otvorte aplikáciu TaHoma®, kliknite na "menu" a potom vyberte podporu a asistenciu pre pokročilých. Zobrazí sa verzia vášho zariadenia domácej automatizácie (TaHoma, TaHoma® switch alebo TaHoma DIN-Rail).

  • Aký význam majú farby LED zobrazené na lište TaHoma DIN-Rail V2? (5) 21.06.2023

    Význam stavu LED diód:

    • Trvalo oranžová: Spustenie reštartu                                
    • Plynule blikajúca modrá: Čakanie na poverenia WiFi             
    • Dvojité biele blikanie: Prebieha pripájanie k sieti WiFi             
    • Blikajúca biela: Prebieha pripájanie k serveru     
    • Trvalo biela: Zariadenie funguje     
    • Dvakrát blikajúca červená: Pripojenie k sieti Wi-Fi zlyhalo alebo sa stratilo       
    • Blikajúca červená: Spojenie so serverom zlyhalo alebo sa stratilo     
    • Plynule blikajúca zelená: Zariadenie je pripravené na párovanie
    • Plynule blikajúca oranžová: Prebieha aktualizácia firmvéru 
  • Ako rozpoznať verziu TaHoma DIN-Rail? (6) 21.06.2023

    TaHoma DIN-Rail V1:

    TaHoma DIN-Rail V2:

  • Čo je to scenár "Dovolenka" a ako ho nakonfigurovať v aplikácii TaHoma? (26) 31.05.2023

    Odíďte domov s čistým svedomím a nastavte si absenciu! S týmto scenárom sa vaše zariadenie automaticky aktivuje a simuluje vašu prítomnosť počas dovolenky!

    Kroky na nastavenie scenárov:

    1. Spustite ponuku "Scenáre"
    2. Kliknite na položku "Agenda". Potom vyberte položku "Plánovanie neprítomnosti +".
    3. Zadajte obdobie neprítomnosti. Môžete tiež nastaviť časy zodpovedajúce vášmu odchodu a návratu.
    4. Pomocou dvoch možností, ktoré máte k dispozícii, definujte dennú pracovnú náplň vášho zariadenia:

     

    Možnosť 1: Plánované akcie

    Určite konkrétne akcie, ktoré sa budú konať každý deň v rovnakom čase.

    Čo nastaviť:

    • V akom čase? (úsvit, súmrak alebo konkrétny čas).
    • Aké zariadenie a akcia? (Otvoriť žalúzie, zhasnúť svetla...).

     

    Čo sa bude diať:

    • Za úsvitu+1h sa otvoria žalúzie.
    • O 18:00 sa rozsvietia svetlá.
    • O 19:00 sa zatiahnu žalúzie a zhasnú svetlá.

     

    Možnosť 2: Simulácia prítomnosti

    Vyberte zariadenie a časový interval, TaHoma ich potom náhodne aktivuje počas vašej neprítomnosti!

    Čo potrebujete nastaviť:

    • Aký časový interval? (Napríklad: medzi 8:00 a 18:00).
    • Ktoré zariadenie? (Žalúzie, rolety, svetlá...)

     

    Čo sa bude diať:

    • V náhodnom čase medzi 8:00 a 13:00 sa otvoria žalúzie.
    • V náhodnom čase medzi 13:00 a 18:00 sa žalúzie zatvoria.

     

    Môžete si vytvoriť vlastný "dovolenkový" scenár výberom plánovaných aj náhodných udalostí. Je tiež možné nastaviť niekoľko plánovaných akcií a niekoľko náhodných simulačných období za deň.

    Na konci konfigurácie si môžete pozrieť podrobnosti o plánovaných udalostiach a súhrn simulácií prítomnosti. Stále môžete vykonávať zmeny. Ak chcete zobraziť súhrn simulácií prítomnosti, kliknite na tlačidlo "Zobraziť môj plán".

    Ak chcete upraviť obdobie neprítomnosti a svoj plán, kliknite na tlačidlo "Upraviť moju dovolenku". Ak chcete scenár vymazať, kliknite na tlačidlo "Ukončiť obdobie dovolenky".

  • Čo je to scenár "Tepelný komfort" a ako ho nastaviť v aplikácii TaHoma? (48) 31.05.2023

    Scenár "tepelného komfortu":

    Tento scenár vám dáva možnosť optimalizovať váš celoročný komfort automatickou ochranou pred slnkom v závislosti od vášho zariadenia, ročného obdobia a dennej doby.

    Aplikácia TaHoma vám ponúkne prednastavený scenár, ale jeho podmienky, činnosti a načasovanie si môžete kedykoľvek prispôsobiť.

    V ponuke "Scenáre" kliknite na "Vytvoriť nový scenár" a potom na "Tepelný komfort". 

    Kroky na nastavenie scenárov:

    1. Identifikujte a nakonfigurujte najviac exponovanú fasádu (ostatné fasády môžete nakonfigurovať neskôr).
    2. Vyberte zariadenie, ktoré sa nachádza na tejto fasáde:

     

    Máte 2 možnosti:

    • Tienenie (žalúzie, rolety, vnútorné tienenie...) prepojené so slnečnými senzormi: otváranie a zatváranie zariadenia bude závisieť od množstva slnečného svetla.
    • Iba tienenie (žalúzie, rolety, vnútorné tienenie...): otvorenie a zatvorenie vášho zariadenia závisí od dennej doby.

     

    3. Použite predvolené nastavenia

    INŠTALÁCIA BEZ SLNEČNÉHO SENZORA:

    Postupné zatváranie za úsvitu a postupné otváranie za súmraku:

    Severná/južná fasáda:

    • Zatváranie na úsvite +3 hodiny
    • Čiastočné otvorenie 4 hodiny pred súmrakom
    • Úplné otvorenie 2 hodiny pred súmrakom

     

    Východná fasáda:

    • Zatváranie na úsvite + 1 hodina
    • Čiastočné otvorenie 6 hodín pred súmrakom
    • Úplné otvorenie 4 hodiny pred súmrakom

     

    Západná fasáda:

    • Zatvorenie na úsvite + 5 hodín
    • Čiastočné otvorenie 2 hodiny pred súmrakom
    • Úplné otvorenie za súmraku

     

    INŠTALÁCIA SO SLNEČNÝM(-I) SENZOROM(-MI):

    Zatváranie pri silnom svetle a otváranie pri slabom svetle:

    Akákoľvek fasáda:

    • Zatváranie pri svetle > 40k luxov
    • Otvorenie pri svetle < 20k lux

     

    V tomto prípade môže inštalácia zohľadniť aj definovaný časový úsek alebo hodinu, pred alebo po ktorej sa majú tieto činnosti vykonať.

    V zime bude nakonfigurované zariadenie pôsobiť tak, aby prepúšťalo slnečné lúče, čím sa zvýši teplo vo vašom dome počas dňa. Naopak, v noci bude tienenie udržiavať teplo vo vnútri vášho domu.

    INŠTALÁCIA SO SLNEČNÝM SENZOROM A BEZ NEHO:

    Otváranie za úsvitu a zatváranie za súmraku:

    ľubovoľná fasáda:

    • Otváranie na úsvite +1 hodina
    • Zatváranie za súmraku

    4. 4:

    • Časové intervaly
    • Svetelné prahy v lete (v prípade inštalácie so svetelnými snímačmi).
    • Percento otvorenia/zatvorenia ochrany proti slnku (v prípade výrobkov, ktoré to umožňujú).
    • Dni v týždni

     

    Dôležité: Ak chcete prejsť z letného na zimné programovanie, ročné obdobie sa musí zmeniť manuálne.

  • Prečo by som mal prejsť z aplikácie TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (17) 23.05.2023

    My v Somfy sa snažíme ponúkať našim používateľom tie najlepšie riešenia. Preto chceme, aby každý mohol používať našu najlepšiu a najnovšiu aplikáciu: TaHoma by Somfy. Môže vám ponúknuť: pokročilé funkcie a kompatibilitu, moderný dizajn.

  • Aké zariadenia nebudem môcť ovládať, ak prejdem z TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (17) 23.05.2023

    Niektoré zariadenia a protokoly nie sú kompatibilné s našou novou aplikáciou TaHoma. Ak niektoré z nich vlastníte a prejdete na aplikáciu TaHoma, nebudete ich môcť používať.

    Nekompatibilné zariadenia Somfy:

    • RTS termostat
    • Siren io
    • Kamery Domis, Axis, JSW (Visidom)
    • Senzor spotreby plynu io (Gasix)
    • TaHoma Serenity
    • RTD alarmy a sirény (Protexiom/Protexial) a diaľkové ovládanie

    Nekompatibilné značky a protokoly:

    • Honeywell
    •  De Dietrich
    • KNX
    • Profalux (Zigbee 1,2 a 868 MHz)
    • Verisure
    • Secuyou
    • Dimplex (vetranie)
    • Z-wave

    Ak chcete tieto zariadenia naďalej ovládať z aplikácie, neprechádzajte na TaHoma by Somfy.

  • O ktoré funkcie prídem, ak prejdem z TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (20) 23.05.2023

    Nasledujúce funkcie dostupné v aplikácii TaHoma classic nie sú dostupné v aplikácii TaHoma by Somfy:

    • SMS a e-mailové oznámenia
    • Kompatibilita s hodinkami Apple Watch
    • Webová verzia aplikácie
    • Karta Zabezpečenie (snímače zahrnuté v karte zostávajú kompatibilné)
    • Konfigurácia poschodia
    • Správa typov dní a období
    • Niektoré funkcie zahrnuté v produktoch na vykurovanie:
    • Interné programovanie termostatu Io, termostatických hlavíc Io a elektrických ohrievačov Atlantic už nie je možné nastaviť.
    • Vyhradené programovanie pre tepelné čerpadlá Hitachi je odstránené (tepelné čerpadlá bude možné zahrnúť do plánovaných scenárov).
    • Nastavenie minimálnej a maximálnej cieľovej teploty už nie je možné pre termostatické hlavice io.
  • Ako sa môžem vrátiť na TaHoma classic, ak som už prešiel na Tahoma by Somfy? (14) 23.05.2023

    Ak sa chcete vrátiť do aplikácie TaHoma classic napriek novým funkciám, ktoré ponúka nová aplikácia TaHoma by Somfy, postupujte podľa pokynov nižšie:

    1. Prejdite do ponuky "..." v aplikácii TaHoma by Somfy, vyberte "Konfigurácia vašej inštalácie", potom "Späť na TaHoma Classic" a "Obnoviť moju inštaláciu".
    2. V rozhraní Somfy-Connect opätovne zaregistrujte svoju inštaláciu výberom portálu TaHoma V2.
    3. Vo webovom rozhraní TaHoma alebo v aplikácii TaHoma classic vykonajte nové nastavenia (vaše výrobky budú stále spárované).
  • Čo sa stane s mojimi produktmi Sonos, ak budem naďalej používať TaHoma classic? (5) 23.05.2023

    29. marca 2022 sa partnerstvo medzi spoločnosťami TaHoma a Sonos rozvinulo.

    Klasická aplikácia TaHoma nebude podporovať novú komunikačnú technológiu spoločnosti Sonos.

    Pre používateľov, ktorí prejdú na novú aplikáciu TaHoma, zostanú produkty Sonos kompatibilné.

    Pre používateľov, ktorí zostanú pri klasickej aplikácii TaHoma, môže byť konektivita s produktmi Sonos zachovaná, ale bez záruky. Služba bude natrvalo ukončená v prvom štvrťroku 2024.

  • Čo sa stane s mojimi výrobkami, keď prejdem z TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (6) 23.05.2023

    Vaše produkty, ktoré sú kompatibilné s aplikáciou TaHoma by Somfy, sa automaticky prenesú do novej aplikácie. 

    Upozornenie: Niektoré produkty, ktoré možno spárovať s aplikáciou TaHoma, nie sú kompatibilné s novou aplikáciou. Nižšie nájdete informácie o tom, ktorých produktov sa to týka:

    Aké funkcie stratím, ak prejdem z aplikácie TaHoma classic na TaHoma by Somfy?

  • Čo sa stane s mojimi scenármi, smart a plánmi, keď prejdem z TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (6) 23.05.2023

    TaHoma by Somfy ponúka nové možnosti, takže pri správe týchto funkcií existujú určité rozdiely.

    • Scenáre sa automaticky zmenia na manuálne scenáre.
    • Agenda bola prepracovaná a stane sa zoznamom naplánovaných scenárov, možno budete musieť znovu vybrať dni, v ktorých sa majú scenáre hrať.
      • Smarts sa zmenia na pokročilé scenáre:
      • Smarts používajúce "Typy dní" a obdobia budú deaktivované, pretože typy dní v systéme TaHoma neexistujú. Budete ich však môcť jednoducho znovu aktivovať, ale s použitím iného typu plánovania.
      • Pre smarts používajúce podmienky "alebo" existujú 2 možnosti:
        • Pre inteligentný typ "Keď je <16° a pracovné dni medzi 20. a 21. hodinou alebo víkendy medzi 21. a 22. hodinou" (s 2 rôznymi časovými podmienkami) sa inteligentný typ rozdelí na 2 scenáre: (Keď je <16° a pracovné dni o 20 hod. a Keď je <16° a víkendy o 21 hod.
        • Ostatné smarts používajúce podmienku "alebo" sa automaticky prenesú
      • V prípade všetkých smartov používajúcich časové obdobia, napríklad "Od 12. januára do 20. júna", sa smart deaktivuje. Budete ho môcť opätovne aktivovať.
  • Čo sa stane s mojimi poschodiami, keď prejdem z TaHoma classic na TaHoma by Somfy? (7) 23.05.2023

    V porovnaní so systémom TaHoma classic systém TaHoma by Somfy neponúka usporiadanie výrobkov podľa poschodí.

    Pri prechode na TaHoma by Somfy bude potrebné výrobky, ktoré boli predtým umiestnené na poschodiach, prepojiť s jednotlivými miestnosťami.

  • Čo je to prednastavený scenár "Alarm narušenia"? (22) 21.02.2023

    Prednastavený scenár " Alarm narušenia" v aplikácii TaHoma umožňuje pripojenie bezpečnostných systémov Somfy Protect a kompatibilných snímačov TaHoma.

    Ak máte aspoň jeden snímač otvorenia alebo pohybu a bezpečnostný systém Somfy Protect, tento prednastavený scenár teraz nájdete aj v aplikácii TaHoma. Umožňuje snímačom TaHoma (pohybu alebo otvorenia) spustiť alarm systému Somfy Protect. Scenár môžete jednoducho prispôsobiť nastavením aspoň jedného z režimov alarmu a výberom snímača, ktorý ho má spustiť.

    Napríklad:

    Ak je váš alarm v režime úplného zabezpečenia a jeden zo snímačov zaznamená narušenie, spustí sa alarm Somfy Protect

     

    Upozornenie!

    • Scenár nezapne alarm, ak je podmienka "Keď je v celkovom režime", váš alarm by mal byť zapnutý, inak scenár nebude aktívny.
    • Ak je pri zapnutí alarmu snímač už v požadovanom stave (napr.: otvorený), scenár sa nespustí, pretože nedôjde k zmene stavu.

     

    Kompatibilné bezpečnostné systémy Somfy Protect:

    • Somfy One / One +
    • Somfy Home Alarm
    • Vonkajšia kamera
  • Ako môžem zresetovať svoje zariadenie TaHoma, ak ho chcem predať? (127) 01.12.2022

    Chcete box TaHoma predať alebo ho darovať niekomu inému?

    Podľa tohto postupu ľahko odpojte svoj účet od brány:

    Vyberte ponuku "...":

    Potom vyberte ponuku "Konfigurácia inštalácie".

    Vyberte možnosť "Obnoviť inštaláciu".

    Kliknite na tlačidlo: "Obnoviť moju inštaláciu"

    Kliknutím na "Nie" odstránite zariadenia spárované s TaHomou.

    Potvrďte reset kliknutím na potvrdzovacie tlačidlo

    Gratulujeme! Vaša inštalácia bola obnovená:

    • Váš účet bol odpojený od zariadenia TaHoma.
    • Všetky vaše osobné údaje, konfigurácie a zariadenia boli vymazané.

     

  • Ako môžem zresetovať box TaHoma, ak sa presťahujem a nechám ho v domácnosti? (123) 01.12.2022

    Sťahujete sa z domu alebo bytu, ale chcete box TaHoma ponechať pre ostatných používateľov?

    Podľa tohto postupu môžete ľahko odpojiť svoj účet od brány:

    Vyberte ponuku "...":

    Potom vyberte ponuku "Konfigurácia inštalácie".

    Vyberte možnosť "Obnoviť inštaláciu"

    Kliknite na tlačidlo "Obnoviť moju inštaláciu"

    Potom kliknite na tlačidlo "Áno", aby zariadenie zostalo spárované s boxom TaHoma

    Potvrďte reset kliknutím na potvrdzovacie tlačidlo

    Gratulujeme! Vaša inštalácia bola zresetovaná:

    • Váš účet bol odpojený od zariadenia TaHoma a všetky vaše osobné údaje a konfigurácie boli odstránené.
    • Zariadenia zostávajú stále spárované s boxom TaHoma, aby sa uľahčila inštalácia pre nových nájomníkov alebo majiteľov.

    Táto príručka je kompatibilná so všetkými bránami kompatibilnými s TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Ktoré zariadenia a produkty Somfy sú kompatibilné s Apple HomeKit? (21) 21.06.2022

    Vybrané zariadenia Somfy sú kompatibilné s technológiou HomeKit* prostredníctvom TaHoma® (vrátane TaHoma V2, TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2), ako to schválila spoločnosť Apple:

    • Používanie iba protokolu io-homecontrol®
      HomeKit umožňuje výhradne dvojsmerné rádiové ovládanie zariadení prostredníctvom systémov chytrej domácnosti. Výsledkom je: Zariadenia RTS nie sú kompatibilné so systémom HomeKit (jednosmerné rádiové ovládanie).
    • S výnimkou zariadenia, ktoré umožňuje prístup do domu.
      HomeKit takéto zariadenia nepodporuje. Z toho vyplýva, že brány, garážové brány, okná a zámky dverí nie sú kompatibilné so systémom HomeKit.
    • Z konkrétnych kategórií: v súčasnej dobe tienenie okien a terás
      Kompatibilita zariadenia podlieha overeniu funkčnosti s TaHoma® a HomeKit tímami spoločnosti Apple v rámci certifikačného procesu. Každé zariadenie musí byť individuálne testované a schválené tímami spoločnosti Apple

    Výsledkom je:

    • Zatiaľ: so spoločnosťou Apple sú dohodnuté len kategórie tienenia okien a terás.
    • Kompatibilné sú len vybrané zariadenia (pozrite si zoznam kompatibility).
    • Akékoľvek neskoršie doplnenia podliehajú ďalšiemu plánovaniu spoločností Somfy a Apple a konečnému schváleniu spoločnosťou Apple.

    * Kompatibilita produktu s Apple HomeKit sa môže v jednotlivých krajinách líšiť. Ďalšie informácie vám poskytne miestny zástupca spoločnosti Somfy.

  • Čo je Apple HomeKit? (11) 21.06.2022

    Apple HomeKit umožňuje jednoducho a bezpečne ovládať príslušenstvo podporujúce HomeKit pomocou aplikácie Apple Home a Siri na iPhone, iPade, Apple Watch, HomePode alebo Macu.

    Viac ako 50 značiek po celom svete ponúka produkty kompatibilné so systémom HomeKit* a vašimi zariadeniami Apple - a pribúdajú ďalšie.....

    A teraz aj naše zariadenia domácej automatizácie TaHoma®, TaHoma switch a TaHoma DIN Rail V2 ( okrem TaHoma DIN Rail V1).

    * Kompatibilita produktov so systémom Apple Homekit sa môže v jednotlivých krajinách líšiť. Ďalšie informácie vám poskytne miestny zástupca spoločnosti Somfy

  • Čo môžem robiť s tlačidlami "Prog"&"Reset" umiestnenými na prednej strane TaHoma DIN-Rail? (25) 21.06.2022

    Na vykonanie niektorých nastavení môžete použiť obe tlačidlá na prednej strane TaHoma DIN-Rail:

    • Stlačte tlačidlo Reset na 5 s: Znovu synchronizujte zariadenie so serverom.
    • Stlačte tlačidlo Reset od 7s do 11s: Vstúpte do režimu zmeny poverenia WiFi
    • Stlačte tlačidlo Reset na viac ako 11 s: Vstúpte do profesionálneho režimu inštalácie
    • Stlačte tlačidlá Reset a Prog na viac ako 8 s: Odstránenie konfigurácie WiFi a Homekit
    • Stlačte tlačidlo Prog na menej ako 2 s: Párovanie aktuátora
    • Stlačte tlačidlo Prog od 2s do 8s: Spárujte senzor
    • Stlačte tlačidlo Prog na viac ako 8 s, keď je box pripravený na použitie: Identifikácia spárovaných zariadení (mrknutie)

  • Ako nastaviť HomeKit s mojím zariadením TaHoma DIN-Rail V2? (6) 21.06.2022

    Konfigurácia systému Homekit je možná až po zapnutí brány na maximálne 10 minút. Nový ručný reštart sa bude vyžadovať, ak je brána zapnutá dlhšie ako 10 minút alebo ak sa v aplikácii Home zobrazí ikona nekonečného načítavania.

  • Prečo by som mal prejsť z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma? (34) 11.05.2022

    Spoločnosť Somfy sa snaží svojim používateľom ponúkať moderné riešenia.

    Aplikácia TaHoma je najnovšia aplikácia, ktorá vám má čo ponúknuť: rozšírené funkcie a kompatibilita, moderný dizajn a používateľské rozhranie, ako aj pravidelné aktualizácie. Viac informácií o prechode na novú aplikáciu nájdete tu.

  • Čo sa stane, ak neprejdem z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma? (28) 11.05.2022

    Aplikácia Connexoon bude fungovať až do roku 2026. Nebude sa však už aktualizovať.

    Naproti tomu aplikácia TaHoma je pravidelne aktualizovaná a ponúka nové možnosti a kompatibilitu.

    Zistite, čo je nové v aplikácii TaHoma.

  • Čo ak sa chcem vrátiť späť k aplikácii Connexoon? (24) 11.05.2022

    Prechod z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma je definitívny. Po prechode sa už nebudete môcť vrátiť do aplikácie Connexoon.

  • Aký je rozdiel medzi aplikáciou Connexoon a TaHoma? (151) 11.05.2022

    Aplikácia TaHoma ponúka úplne nový dizajn a rozhranie. Rozširuje tiež možnosti kompatibility.

    Už nebudete obmedzení na konkrétnu kategóriu produktov podľa variantu aplikácie Connexoon (Access, Window, Terrace), ale budete môcť využívať kompatibilitu s :

    • Všetkými io produktmi Somfy vrátane partnerských produktov io (Velux, Renson a ďalšie).
    • Produktmi od partnerov, ktorí využívajú prepojenie Cloud to Cloud a IP (Philips Hue, Sonos a ďalšie).
    • Možnosťou pripojenia "connected" Somfy zariadení (termostat, alarm a kamery, zámok Door Keeper).

     

    Objavte všetky možnosti tu:

     

    Stále budete môcť vytvárať scenáre (manuálne, plánované a pokročilé) podľa svojich želaní a zvyklostí, ale budete ich musieť znovu konfigurovať. Vďaka novému rozhraniu je to však otázka niekoľkých kliknutí.

    Niektoré funkcie aplikácie Connexoon však nie sú v aplikácii TaHoma k dispozícii:

    • Funkcia geolokácie - tu je možná alternatíva pomocou aplikácie IFTTT
    • Funkcia desaťminútového časovača (brána sa automaticky zatvorí 10 minút po otvorení).
    • Prispôsobenie ilustrácie scény pomocou vlastných fotografií
    • Možnosť prehrávania hudby z aplikácie chytrého telefónu
    • "Check Home" (funkcia, ktorá vám umožní skontrolovať stav vašich zariadení jedným kliknutím) : táto funkcia nie je k dispozícii v aplikácii TaHoma, ale vďaka ponuke "My favourites" môžete na prvý pohľad vidieť stav vašich obľúbených zariadení. Objavte tu: Ako vytvoriť obľúbené položky v aplikácii TaHoma.
    • Zobrazenie počasia : počasie sa zobrazuje v hlavnej ponuke aplikácií Connexoon, ale v aplikácii TaHoma nie je k dispozícii.
    • Widgety : možnosť pridávať widgety na obrazovku chytrého telefónu zatiaľ nie je v aplikácii TaHoma k dispozícii.
    • Kompatibilita aplikácie TaHoma s hodinkami Apple Watch (aplikácia TaHoma nie je kompatibilná s hodinkami Apple Watch).
  • Aké nové kompatibility získam prechodom z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma? (85) 11.05.2022

    Ak používate Connexoon, všetky io produkty sú kompatibilné vrátane partnerských io produktov:

    • Termostaty a radiátorové hlavice
    • Senzory (slnko, dážď, teplota)
    • Pohony pre tienenie, dvere a brány
    • Mikromoduly a prijímače na ovládanie svetiel a zásuviek
    • Produkty na vykurovanie Atlantic io
    • Zariadenie Velux io
    • A ďalšie!


    Po prechode z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma budete mať k dispozícii kompatibilitu cloud to cloud a IP. Vaše zariadenie bude kompatibilné aj s bezpečnostnými produktmi Somfy protect, Somfy connected thermostat, osvetlením a zásuvkami Legrand, Sonos, Philips Hue alebo Intesis AC gateway na ovládanie klimatizácie.

    Objavte všetky kompatibilné produkty tu :

  • Aké vylepšenia získam prechodom z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma? (37) 11.05.2022

    Okrem úplne prepracovaného rozhrania ponúka aplikácia TaHoma nové funkcie, ako sú navrhované scenáre a úplne prispôsobiteľná ponuka obľúbených položiek. Jednoduché a efektívne vytváranie plánovaných alebo pokročilých scenárov, funkcií dovolenky alebo napríklad simulácie prítomnosti. To všetko máte pod palcom v jednej aplikácii.

    Nová aplikácia TaHoma sa aktualizuje niekoľkokrát ročne, aby vám ponúkla ešte väčšiu kompatibilitu a nové funkcie.

    Zistite, čo je nové v aplikácii TaHoma.

  • O aké funkcie prídem prechodom z aplikácie Connexoon na aplikáciu TaHoma? (78) 11.05.2022

    Niektoré funkcie dostupné v aplikácii Connexoon nie sú dostupné v aplikácii TaHoma.
    V prípade aplikácie Connexoon Access:

    • Geolokácia (bude možné pomocou IFTTT).
    • Funkcia 10 minútového časovača (brána sa automaticky zatvorí 10 minút po otvorení).

     
    V prípade aplikácie Connexoon Terrace:

    • Prispôsobenie ilustrácie scény pomocou vlastných fotografií.
    • Možnosť prehrávania hudby z aplikácie chytrého telefónu

     
    V prípade všetkých aplikácií Connexoon (Access, Terrace, Windows):

    • Funkcia "Check Home" nie je dostupná pre aplikáciu TaHoma (nová aplikácia zobrazuje stav zariadenia zvýraznením ikony - stav je tak zreteľný na prvý pohľad).
    • Zobrazenie počasia nie je k dispozícii v aplikácii TaHoma (otvorte žalúzie a pozrite sa von oknom)
    • V aplikácii TaHoma zatiaľ nie je k dispozícii možnosť pridávania widgetov na obrazovku chytrého telefónu.
    • Kompatibilita aplikácie TaHoma s hodinkami Apple Watch (aplikácia TaHoma nie je kompatibilná s hodinkami Apple Watch).