Rýchly prístup

Ako môžem zresetovať box TaHoma, ak sa presťahujem a nechám ho v domácnosti?

Sťahujete sa z domu alebo bytu, ale chcete box TaHoma ponechať pre ostatných používateľov?

Podľa tohto postupu môžete ľahko odpojiť svoj účet od brány:

Vyberte ponuku "...":

Potom vyberte ponuku "Konfigurácia inštalácie".

Vyberte možnosť "Obnoviť inštaláciu"

Kliknite na tlačidlo "Obnoviť moju inštaláciu"

Potom kliknite na tlačidlo "Áno", aby zariadenie zostalo spárované s boxom TaHoma

Potvrďte reset kliknutím na potvrdzovacie tlačidlo

Gratulujeme! Vaša inštalácia bola zresetovaná:

  • Váš účet bol odpojený od zariadenia TaHoma a všetky vaše osobné údaje a konfigurácie boli odstránené.
  • Zariadenia zostávajú stále spárované s boxom TaHoma, aby sa uľahčila inštalácia pre nových nájomníkov alebo majiteľov.

Táto príručka je kompatibilná so všetkými bránami kompatibilnými s TaHoma (TaHoma switch, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).